Кошик
19 відгуків
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Эксклюзивная детская мебель и лучший текстиль для новорожденных

Перші спільні ігри з малюком, коли починати?

Перші спільні ігри з малюком, коли починати?

Протягом перших 12 місяців немовлята поглинають інформацію, досліджують і експериментують майже без зупинок - і в цьому процесі будують нейронні зв'язки, необхідні для усього життя навчання. Діти розвиваються з дивовижною швидкістю в перший рік...

Гра має важливе значення для соціального, емоційного, пізнавального та фізичного благополуччя дітей, починаючи з раннього дитинства. Це природний інструмент для дітей, оскільки вони вчаться співпрацювати, долають труднощі і ведуть переговори з іншими. Гра дозволяє дітям бути творчими. А батькам більше часу проводити зі своїми дітьми, спілкуватися з ними і бачити світ з точки зору їх дитини. Гра - це більше, ніж просто розвага для дітей. Це спосіб навчання, розвитку та сприйняття навколишнього світу.

Гра також допомагає вашій дитині:

 

- зміцнювати довіру;

- відчувати себе коханою, щасливою;

- розвивати соціальні навички, мову і спілкування;

- дізнатися про турботі про інших та навколишнього середовища;

- розвивати фізичні навички.

 

Починати грати – розвивати дитину можна і потрібно з самого народження. З перших днів свого життя дитина вчиться взаємодіяти з мамою, подаючи сигнали їй і отримуючи сигнали від неї, таким чином, налагоджуючи систему «мати - дитя». Дітки розвиваються кожну хвилину. Батьки повинні уважно стежити за дитиною, вивчаючи його. Дитина сама покаже, що готовий сприймати нову інформацію. Наприклад, на прийомі у лікаря, малюк уважно розглядає яскраву картинку на стіні кабінету. Реакція і висновок мами – придбати або знайти один або кілька яскравих плакатів з тваринами або рослинами, повісити їх у квартирі і періодично звертати увагу дитини на них.

Коли дитина почала видавати перші звуки, батьки повинні з ним постійно спілкуватися, розповідати казки і не тільки. Дитина буде намагатися, в силу своїх можливостей, повторювати звуки, вимовлені мамою або татом. З кожним днем «агу» буде звучати впевненіше і усвідомлює. Багато хто не погодиться з читанням дитині книги, адже він все одно нічого не розуміє. Однак у першу чергу малюк запам'ятовує правильне вимова звуків, а в другу голос батьків діє на нього заспокійливо.

Також батькам доступно велика різноманітність яскравих розвиваючих музичних мультиків (звичайно в міру).

До п'яти місяців малюк впевнено лежить на животі, тримає голову, тягнеться за іграшками і грає з ними. Він активно спілкується з родичами, уважно розглядає навколишній світ. Саме час запропонувати йому різноманітні іграшки: брязкальця, м'які шелестять книжки, розвиваючий килимок і мобіль на ліжечко. Всі іграшки повинні бути яскравими і різної текстури, таким чином малюк розвивається граючись. Кожен наступний місяць, дитина все більше розвивається, спочатку сидить, потім повзе і встає, чіпляючись за опору. До дев'яти місяців малюк здатний розбирати або збирати дрібні предмети і діставати іграшки з коробки. Він менше спить і більше грає.

Давайте розглянемо які можливі ігри з вашим малюком:

 

  1. Пірамідка. У 6 місяців дитина може грати в пірамідку, перший час він зможе тільки знімати кільця, а ви будете їх одягати назад. Щоразу збирати пірамідку в різному порядку, і не забувайте коментувати свої дії.

2. Дрібна моторика. Ваш малюк постійно намагається розстебнути памперс, залізти в якийсь шафка, розкидати їжу, тим самим розвиваючи дрібну моторику. Запропонуйте йому не потрібну вам сумку, гаманець, сорочку з кишенею на липучці . Нехай малюк пошукає в них улюблену іграшку, відкриваючи і закриваючи кишеньку. Вчіть дитину перегортати сторінки спочатку картонних, а потім і звичайних книжок, стукати пальчиком по клавішах піаніно, знімати шкарпетки, вичавлювати у ванні невелику ганчірку або губку – все це допомагає розвивати дрібну моторику. Психологи і логопеди одноголосно стверджують, що розвиток мовлення залежить від розвитку дрібної моторики. Мовленнєва область мозку формується під впливом імпульсів, які надходять від пальців рук.

3. Хованки. Рано или поздно маме необходимо будет отлучится от малыша на несколько часов по делам. Чтобы подготовить его к такой ситуации необходимо играть с ним в прятки. Возьмите его любимую игрушку и спрячьте ее сначала на его глазах, конечно он быстро ее найдет и это хорошо. В следующий раз спрячьте игрушку, когда малыш отвернется, но оставьте какую то ее часть видимой, и так далее. Потом можно попробовать спрятаться за каким-то укрытием и позвать малыша. Если он не смог сразу вас найти, выгляните из укрытия и снова позовите его. Ура, мама нашлась! Дитина навчиться розуміти, що, наприклад, якщо мама і пішла по справах, то обов'язково скоро повернеться.

4. Орієнтування. Психологи вважають, що для того щоб розвинений у дитини здатність орієнтуватися в просторі, необхідно розташовувати іграшки на різних відстанях від малюка, щоб він тягнувся до них або підтягував до себе (прив'яжіть до іграшок стрічку, за яку малюк буде тягнути іграшку до себе).

5. Повземо. Понятно, что ползая, малыш учиться самостоятельно передвигаться в пространстве. Для того чтобы ему было интересно ползать и он не ленился, можно поиграть с ним. Возьмите игрушку, привяжите к ней ленту, положите ее перед малышом и тяните ее от него, чтобы он тянулся к ней. В первые разы может ничего и не получаться, но не отчаивайтесь, с каждым разом у малыша все лучше и лучше все будет получаться. Главное радуйтесь вместе с ним, что поймали игрушку, например при охоте. Далее усложняйте задачу, разложив дорожку из игрушек, по которой малыш должен проползти и поймать все игрушки. Будуйте тунелі з перешкодами.

Постарайтеся чуйно реагувати на заклики свого малюка, адже емоційна зв'язок зберігається, і малюк із задоволенням буде спілкуватися з вами, сидіти у вас на руках, приймати вашу любов і дарувати вам свою.

 

Інші статті